Πατρών-Πύργου: Επίσημα στην Ολυμπία το έργο - Τελικά θα μας κοστίσει παραπάνω ;

Με διόδια κάτι το οποίο δεν προβλεπόταν στον προηγούμενο σχεδιασμό για την υλοποίηση του έργου της Πατρών - Πύργου με τις οκτώ εργολαβίες αλλά και με την αποζημίωση των

Με διόδια κάτι το οποίο δεν προβλεπόταν στον προηγούμενο σχεδιασμό για την υλοποίηση του έργου της Πατρών - Πύργου με τις οκτώ εργολαβίες αλλά και με την αποζημίωση των εργολάβων (!) πέφτει η αυλαία της μέχρι πρότινος προβλέπόμενης διαδικασίας που είχε αποφασίσει η προηγούμενη κυβέρνηση και το έργο περνάει οριστικά στην Ολυμπία Οδό. 

O υπ. Υποδομών και Μεταφορών Κώστας Αχ. Καραμανλής ανακοίνωσε την επίτευξη συμφωνίας για την επανένταξή του έργου της κατασκευής του αυτοκινητόδρομου της Πατρών - Πύργου στην κοινοπραξία της Ολυμπίας Οδού.

Παράλληλα έδωσε την διαβεβαίωση πώς το έργο δεν θα κοστίσει ούτε ένα ευρώ παραπάνω απ' ό,τι προβλεπόταν στις οκτώ εργολαβίες

Ωστόσο θα πρέπει να σημειωθεί ότι ο τελικός «λογαριασμός» είναι πιο σύνθετος, καθώς το έργο δεν θα είναι πλέον δημόσιο, αλλά ιδιωτικό, κάτι που σημαίνει πώς θα έχει σταθμούς διοδίων, με αντάλλαγμα την απαλλαγή του Δημοσίου από δαπάνες λειτουργίας και συντήρησης έως το 2040.

Στόχος είναι το έργο να έχει ολοκληρωθεί έως το 2023, όσο προβλεπόταν και με βάση τις σημερινές συμβάσεις που έχουν υπογραφεί, ενώ κατά τον κ. Καραμανλή, ακόμα κι αν ξεπεραστεί η προθεσμία αυτή, δεν τίθεται σε κίνδυνο η κοινοτική χρηματοδότηση, εξαιτίας του ότι το έργο δεν θα είναι τεμαχισμένο σε διάφορες εργολαβίες, αλλά ενιαίο.

Ο κ. Καραμανλής ανέφερε μεταξύ άλλων ότι το έργο δεν θα μπορούσε να υλοποιηθεί με την παρούσα μορφή και ότι ήδη υπήρχαν καθυστερήσεις στα χρονοδιαγράμματα και ήδη εργολάβοι είχαν αρχίσει να έχουν πρόσθετες οικονομικές απαιτήσεις.

Πάντως, όπως σημείωσε ο κ. Καραμανλής, «εξυπακούεται ότι οι εργολάβοι των πέντε σημερινών εργολαβιών θα αποζημιωθούν κανονικά, όπως ο νόμος ορίζει, και τους ευχαριστούμε για τις υπηρεσίες και την κατανόησή τους».

Παράλληλα προειδοποίησε να μη γίνουν δικαστικές προσφυγές για λόγους επιχειρηματικών συμφερόντων, σημειώνοντας ότι «ελπίζω ότι κανείς δεν θα βάλει τελικά το προσωπικό γινάτι και το στενό οικονομικό και επιχειρηματικό του συμφέρον πάνω από το καλό των πολιτών και του τόπου. Το έργο πλέον κανείς δεν μπορεί να το εμποδίσει. Θα μπορούσε μόνο εκδικητικά να το καθυστερήσει. Θέλω να πιστεύω ότι δεν θα το κάνει».

Τα παραπάνω δημιουργούν πολλά ερωτηματικά πάνω στο γενικό συμπέρασμα του ... "δεν θα μας κοστίσει παραπάνω" , αφού θα υπάρξει αποζημίωση και επιπλέον οι πολίτες θα καλούνται να βάλουν το χέρι στην τσέπη ... άρα να πληρώσουν , άρα κόστος ... για να χρησιμοποιούν το δρόμο ...  Αναμονή για τον τελικό ... λογαριασμό λοιπόν !

 

  1. ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
  2. LIFE STYLE