Το εργαστήρι υποκριτικής τέχνης του θεάτρου Γραμμές ΤέΧνης, συνεχίζει τη διαχρονική πορεία του, ανανεώνοντας και φέτος το ραντεβού του με τους ανθρώπους που αγαπούν, και ασχολούνται ήδη ή θέλουν να ασχοληθούν με την τέχνη του θεάτρου. Στόχος μας είναι η επαφή νέων ανθρώπων με το χώρο του θεάτρου, αλλά και ερασιτεχνών ή επαγγελματιών ηθοποιών, που έχουν ως προτεραιότητα τους τη συνεχή ατομική βελτίωση. Με αυτόν τον τρόπο προσπαθούμε να παράσχουμε σκαλοπάτια ανόδου στα επίπεδα της υποκριτικής ικανότητας των συμμετεχόντων, αλλά και να δημιουργήσουμε μία δεξαμενή καλλιτεχνών, από την οποία φιλοδοξούμε να στελεχώσουμε μελλοντικές παραγωγές .

Τα σεμινάρια θα βασιστούν σε μία σύνθεση σχολών θεατρικής εκπαίδευσης και θα περιλαμβάνουν τρεις ενότητες, με συνολική διάρκεια 6 μήνες. Με την ολοκλήρωση της 2ης ενότητας θα ξεκινήσουν πρόβες με σκοπό το ανέβασμα θεατρικής παράστασης, που θα παρουσιαστεί στο χώρο του θεάτρου μας.

Α’ ενότητα:

Σωματικό ζέσταμα – Αναπνοή

Τοποθέτηση και απεύθυνση φωνής

Ατομικός αυτοσχεδιασμός

Το θέατρο στον ενεστώτα

Θέατρο άνευ επιθετικών προσδιορισμών

Επικοινωνία

Ο παρτενέρ κι εγώ

Σκηνικά αντικείμενα

Σκηνική γεωμετρία

Βασικές αρχές θεατρικού ήθους

Β’ ενότητα:

Διείσδυση και κατανόηση κειμένου

Δυναμική των γραμμάτων και των λέξεων

Δραματουργική ανάλυση

Ζωή εκτός γραμμών κειμένου

Προσέγγιση ρόλου

Φύσει και θέσει

Ομαδικός αυτοσχεδιασμός

Ενεργειακή συνύπαρξη

Το ζωντανό θέατρο

Οντισιόν

Γ’ ενότητα:

Η παράσταση, εντός-εκτός σκηνής. Ατομική και ομαδική προετοιμασία και Πρόβα!

Ο Θεόδωρος Κανδηλιώτης φέτος επιστρέφει στη γενέτειρα πόλη του, αφουγκραζόμενος την ανάγκη των Πατρινών θεατρόφιλων για ένα πιο ποιοτικό και επαγγελματικό θέατρο στην πόλη μας.

Ίσως πρόκειται για μία από τις σημαντικότερες εξελίξεις στον κόσμο της Ιστορίας της Τέχνης, αυτή που αφορά τον πιθανό εντοπισμό ενός από τα αριστουργήματα της ιταλικής Αναγέννησης που θεωρείτο χαμένο από τον Β' Παγκόσμιο Πόλεμο. Πρόκειται για τη «Μαγδαληνή που διαβάζει ξαπλωμένη» του Correggio, ίσως του σημαντικότερου εκπροσώπου της Σχολής της Πάρμας, στου οποίου τον χρωστήρα οφείλονται τα αριστουργηματικά έργα στον θόλο του Καθεδρικού Ναού της Πάρμας, αλλά και οι παγανιστικές θεές, όπως η 'Δανάη' στη Βίλα Μποργκέζε της Ρώμης. Ένας από τους σπουδαιότερους μελετητές του αναγεννησιακού 'Μαέστρου της ζωγραφικής', ο καθηγητής Ντέιβιντ Εξερτζιάν, ανακάλυψε και μελέτησε τον επανεμφανισθέντα πίνακα και εξέθεσε τα συμπεράσματά του σε ένα εμπεριστατωμένο δοκίμιο, που δημοσίευσε στο Burlingrton Magazine τον περασμένο Ιούλιο.

Μέχρι σήμερα, όλος ο κόσμος της Τέχνης πίστευε πως ο πίνακας που παριστά τη Μαγδαληνή -και θεωρείται επαναστατικός λόγω της στάσης και του νατουραλισμού στην απόδοση του μοντέλου του-, ήταν το αυθεντικό έργο του Correggio, το οποίο εξαφανίσθηκε από την Πινακοθήκη της Δρέσδης το 1945. Ο Εξερτζιάν ανακάλυψε έγγραφο που πιστοποιεί πως ο πίνακας, που αρχικά ανήκε στις συλλογές του δούκα της Μόντενας και κατόπιν κατέληξε στη Δρέσδη, είναι στην ουσία ένα αντίγραφο, διά χειρός του μανιεριστή Τοσκάνου ζωγράφου Αλεσάντρο Αλόρι. Συνεπώς, η ανακάλυψη είναι διπλή: πρώτον, γιατί όχι μόνον ανακαλύφθηκε ξανά ένα χαμένο αριστούργημα, αλλά κυρίως γιατί το θεωρούμενο ως χαμένο αυθεντικό έργο αποκαλύφθηκε πως είναι αντίγραφο, εκτελεσμένο από τον χρωστήρα ενός ζωγράφου κατοπινού αιώνα.

Το άγνωστο έως τώρα έργο που παρουσιάζεται στο Burlington Magazine δεν είναι επίσης ο χαμένος πίνακας της Δρέσδης, διότι είναι ζωγραφισμένο πάνω σε χάλκινη επιφάνεια, ενώ το πρώτο ήταν σε ξύλινη. Επιπλέον, στον ανακαλυφθέντα πίνακα εμφανίζονται στο βάθος λεπτομέρειες με φυτά, ή ένα πλοίο (αναφορά στο θρυλούμενο ταξίδι της Μαγδαληνής στην Προβηγκία), που δεν είναι ορατά στις ασπρόμαυρες φωτογραφίες που έχουμε από το απωλεσθέν έκθεμα της Δρέσδης.

Ο πίνακας που ανακαλύφθηκε ανήκει σε ιδιώτη συλλέκτη και αρχικά θεωρείται πως ανήκε σε μία από τις ισχυρότερες και πιο καλλιεργημένες γυναίκες της ιταλικής Αναγέννησης: στην Ισαβέλλα ντ' Έστε, μαρκησία της Μάντοβας. Η ίδια θρυλείται πως παρήγγειλε τον πίνακα έπειτα από μία επίσκεψή της στο παρεκκλήσι του Σαιντ-Μπομ στη Γαλλία, όπου σύμφωνα με την παράδοση η Μαγδαληνή ασκήτευσε και πέθανε. Κατόπιν πέρασε στην κατοχή της Βιτόρια Κολόνα, μαρκησίας της Πεσκάρας, ποιήτριας και στενής φίλης του Μιχαήλ Άγγελου. Στη συνέχεια, οι πηγές αναφέρουν πως ο πίνακας περιλαμβανόταν στη συλλογή της οικογένειας Γκάντι στη Φλωρεντία, όπου ο Αλεσάντρο Αλόρι ζωγράφισε πολλά αντίτυπά του.

Πλέον, οι ελπίδες όλων εναπόκεινται στην ταυτοποίηση του πίνακα και από τη μελέτη και άλλων ειδικών και την εξέτασή του με τεχνολογικά μέσα, ώστε να σταθεί δυνατόν να εκτεθεί και πάλι στο κοινό.

 

Το εργοτάξιο του κτιριακού συγκροτήματος της Εθνικής Πινακοθήκης επισκέφθηκαν η υπουργός Πολιτισμού και Αθλητισμού Λίνα Μενδώνη και οπεριφερειάρχης Αττικής Γιώργος Πατούλης. Κοινό σημείο αναφοράς ήταν ο καλύτερος συντονισμός των εμπλεκόμενων φορέων προκειμένου να ολοκληρωθεί έγκαιρα το έργο και τα εγκαίνια τόσο των μόνιμων εκθέσεών, όσο και αυτής που θα σχετίζεται με τον εορτασμό των 200 χρόνων από την Ελληνική Επανάσταση, να γίνουν στις 25 Μαρτίου 2021.

Η υπουργός, με πρωτοβουλία της οποίας πραγματοποιήθηκε η επίσκεψη, χαρακτήρισε «εμβληματικό έργο για την Αθήνα» την Πινακοθήκη και υπογράμμισε την αναγκαιότητα επιτάχυνσης των διαδικασιών, λέγοντας: «Σήμερα είμαστε εδώ όλοι για να δείξουμε ακριβώς την τεράστια σημασία που έχει το έργο αυτό για την Αθήνα και για την Ελλάδα. Η Εθνική πινακοθήκη αποκτά πλέον τη δυνατότητα να ανταγωνιστεί με ίσους όρους τις μεγάλες πινακοθήκες των Ευρωπαϊκών Πρωτευουσών».

Από την πλευρά του, ο περιφερειάρχης Αττικής δήλωσε ότι «η νέα Εθνική Πινακοθήκη, της οποίας την ανακατασκευή χρηματοδοτεί κυρίως η Περιφέρεια, θα ενισχύσει σημαντικά το brand name της Αττικής».

«Για εμάς, ο πολιτισμός είναι προτεραιότητα. Είναι πολλαπλασιαστής ισχύος και αποτελεί αναπόσπαστο στοιχείο της ταυτότητας της Αττικής» σημείωσε ο κ. Πατούλης προσθέτοντας ότι ως Περιφέρεια «σε συνεργασία με την κυβέρνηση, αλλά και τους ιδιώτες που συνδράμουν στην κοινή προσπάθεια, δίνουμε όλες μας τις δυνάμεις για να ολοκληρωθεί ένα σημαντικό έργο, που φιλοδοξούμε ότι θα αποτελέσει σημείο αναφοράς για την πατρίδα και το Λεκανοπέδιο, προσελκύοντας καθημερινά χιλιάδες Έλληνες και ξένους επισκέπτες».

Ο περιφερειάρχης συνεχάρη τους εμπλεκόμενους στην αποκατάσταση φορείς και κυρίως την υπουργό η οποία όπως είπε «από την πρώτη στιγμή έβαλε τα χρονοδιαγράμματα για την επίσπευση των εργασιών» ώστε να συμμετέχει η Πινακοθήκη στον εορτασμό για τα 200 χρόνια της απελευθέρωσης της Ελλάδας.

Το έργο προϋπολογισμού 16,5 εκατ. ευρώ χρηματοδοτείται από το ΠΕΠ 2007-2013 με 12,5 εκατ. ευρώ και από το ΠΕΠ 2014-2020 με 4 εκατ. ευρώ ενώ τον συντονισμό των εμπλεκόμενων στην αποκατάσταση υπηρεσιών (υπουργείο Πολιτισμού, Πινακοθήκη και Ίδρυμα Στ. Νιάρχος) έχει ο γ.γ. του υπουργείου Πολιτισμού Γιώργος Διδασκάλου.

Στην επίσκεψη παρέστησαν επίσης οι γ.γ. Πολιτισμού Γιώργος Διδασκάλου και Σύγχρονου Πολιτισμού Νικόλας Γιατρομανωλάκης, η ειδική σύμβουλος του ΥΠΠΟΑ Άννα Παναγιωταρέα, καθώς και υπηρεσιακά στελέχη του υπουργείου και της Εθνικής Πινακοθήκης.

Πηγή: thetoc.gr

Στον Πετρά Σητείας, την κύρια πύλη εισόδου εξωτικών προϊόντων και πρώτων υλών (χαλκός, ασήμι, χρυσός, ημιπολύτιμοι λίθοι, ελεφαντόδοντο κλπ.) στην Ανατολική Κρήτη, από την Ανατολική Μεσόγειο, αλλά και το υπόλοιπο Αιγαίο, συνεχίστηκε για 16η χρονιά, συστηματική ανασκαφή, στο ασύλητο ελίτ Προ- και Παλαιοανακτορικό νεκροταφείο, τμήμα του μοναδικής σημασίας μνημειακού συνόλου (ανάκτορο-αστικός οικισμός-νεκροταφείο). Η δραστηριότητα που είχε αναπτυχθεί στον Πετρά, είχε ως αποτέλεσμα τη μεγάλη ακμή του, η οποία κορυφώθηκε με την ίδρυση του ανακτόρου του. Το νεκροταφείο του Πετρά, που ανασκάπτεται τον 21ο αιώνα με σύγχρονες μεθόδους και είναι το μεγαλύτερο σε έκταση της Κρήτης για την εποχή του, προσφέρει μοναδική ευκαιρία κατανόησης των κοινωνικοοικονομικών και διοικητικών εξελικτικών διαδικασιών, οι οποίες όχι μόνον οδήγησαν στη δημιουργία των πρώτων ανακτόρων, αλλά και καθόρισαν τον ιδιαίτερο χαρακτήρα της Παλαιοανακτορικής περιόδου.  Σύμφωνα με το ΥΠΠΟΑ, λόγω της μακράς χρήσης του, το νεκροταφείο του Πετρά περιλαμβάνει αλλεπάλληλα ταφικά κτήρια (50-150 m2, με δύο έως δεκατέσσερα δωμάτια) ή συνδυασμό ταφικών κτηρίων και ταφικών λάκκων, με επιχώσεις που υπερβαίνουν σε αρκετές περιπτώσεις τα 2,50 m.

Αρκετά από τα νεότερα κτήρια επαναχρησιμοποιούν τους τοίχους των παλαιοτέρων, ενώ άλλα έχουν διαφορετικό προσανατολισμό. Τα τελευταία χρόνια, παράλληλα με την ολοκλήρωση της ανασκαφής των Παλαιοανακτορικών ταφικών κτηρίων, ερευνώνται τα παλαιότερα στρώματα με εντυπωσιακά ευρήματα. Συγκεκριμένα, ο αριθμός των ταφικών κτηρίων, που χρονολογούνται από την ΠΜ ΙΒ έως την ΜΜ ΙΙΒ (περ. 3000/2900-1800 π.Χ.), έχει φθάσει τα 23, ενώ υπάρχουν και άλλα που δεν έχουν ακόμα αριθμηθεί, καθώς δεν έχει ολοκληρωθεί η κάτοψή τους. Επίσης, έχουν ανασκαφεί και εννέα ταφικοί λάκκοι και τάφοι άλλων τύπων. Οι ταφές είναι κυρίως δευτερογενείς (ανακομιδές) με μερικές εξαιρέσεις πρωτογενών ταφών. Το νεκροταφείο διαθέτει, εξάλλου, περιβόλους στα ανατολικά και τα δυτικά, καθώς και διαδρόμους μεταξύ των ταφικών κτηρίων, αλλά και δύο εκτεταμένους χώρους τελετουργιών στα ανατολικά. 

Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζουν τα κτίσματα της ΥΜ ΙΙΙ Α-Γ (1400-1200 π.Χ.) στη δυτικό άκρο του νεκροταφείου, που σχετίζονται με την απόδοση λατρείας στους (αρχαίους, ήδη) προγόνους, και έχουν εν μέρει κτισθεί με λαξευτούς λίθους που έχουν μεταφερθεί από το ανάκτορο του Πετρά. Τα κτήρια αυτά περιλαμβάνουν μνημειώδη τριμερή είσοδο, ισχυρό αναλημματικό τοίχο, τετράγωνη πλατφόρμα, ορθογώνιο μεγαροειδές κτήριο, υπαίθριο χώρο εν είδει τεμένους, χώρους παρασκευής φαγητού και αποθήκευσης, λάκκους απορριμμάτων και αρκετούς ακόμα ισχυρούς τοίχους, η χρήση των οποίων δεν έχει ταυτισθεί με ασφάλεια.Εξαιτίας όλων των παραπάνω, η στρωματογραφική ακολουθία είναι ιδιαίτερα περίπλοκη, αλλά και η κατανόηση των υπο-φάσεων δυσχερής. Κατά τη φετινή ανασκαφική περίοδο, προχώρησε η ανασκαφή του Παλαιοανακτορικού Ταφικού Κτηρίου 9, το οποίο διαθέτει οκτώ δωμάτια και έναν ανοικτό χώρο στα δυτικά του.Εκτός του πλουσιότατου οστεολογικού υλικού, που περιελάμβανε και πρωτογενή ταφή, σημαντικότατο εύρημα ήταν ο αιγυπτιακός εισηγμένος σφραγιδόλιθος σε σχήμα σκαραβαίου, πολύτιμο εύρημα για τις σχέσεις μινωικής Κρήτης και Αιγύπτου και για την απόλυτη χρονολόγηση της Παλαιοανακτορικής περιόδου.

Διαπιστώθηκε, επίσης, ότι εκτός της σύνδεσης με το μεγάλο Χώρο Τελετουργιών 2, το Ταφικό Κτήριο 9 διέθετε και ειδικό ανοικτό χώρο στα δυτικά, όπου γινόταν (τελετουργική, προφανώς) κατανάλωση φαγητού και ποτού. Από το χώρο αυτό προέκυψαν διακοσμημένα αγγεία σερβιρίσματος και πόσης, χάλκινο μαχαίρι, πολλά οστά ζώων, αλλά και ολόκληρη κεφαλή ταύρου, άριστης διατήρησης.

Σε βαθύτερα στρώματα, κάτω από το Ταφικό Κτήριο 9, ξεκίνησε η ανασκαφή ΜΜ ΙΑ ταφικού κτηρίου, από το οποίο προέκυψαν πλούσιες δευτερογενείς ταφικές αποθέσεις, συνοδευόμενες από χάνδρες και περίαπτα, από ημιπολύτιμους λίθους, χάλκινα εργαλεία καλλωπισμού και μερικά ειδώλια.

Ολοκληρώθηκαν, επίσης, οι ανασκαφές των Προανακτορικών Ταφικών Κτηρίων 26 και 27. Από αυτά προέκυψαν δύο εξαιρετικής τέχνης και διατήρησης σφραγίδες, ελεφάντινος δακτύλιος με σπείρες και τριεδρικό πρίσμα με κρητική ιερογλυφική επιγραφή. 

Η ανασκαφή του 2019 έδειξε, εξάλλου, ότι στο νεκροταφείο του Πετρά, η ΜΜ ΙΑ φάση υποδιαιρείται σε δύο τουλάχιστον υπο-περιόδους, η μελέτη της μεγάλης ποσότητας κεραμικής των οποίων ελπίζεται ότι θα βοηθήσει στην κατανόηση της τελευταίας Προανακτορικής φάσης στην Ανατολική Κρήτη. Στη φάση αυτή ανήκαν τρεις ακόμα σφραγιδόλιθοι από ελεφαντόδοντο και σκληρούς λίθους, καθώς και περίαπτα από χρυσό και λίθους, χάνδρες, αρκετά λίθινα αγγεία και πολύ ενδιαφέρουσα διακοσμημένη κεραμική σε μεγάλη ποικιλία σχημάτων. 

Η συστηματική ανασκαφή, κατά τη φετινή περίοδο, πραγματοποιήθηκε από την 1η Ιουλίου έως τις 9 Αυγούστου, υπό τη διεύθυνση της επίτιμης διευθύντριας του ΥΠΠΟΑ, δρ. Μεταξίας Τσιποπούλου.Η έρευνα είναι διεπιστημονική και, τόσο στην ανασκαφή όσο και στη μελέτη, συμμετέχουν επιστήμονες από την Ελλάδα, την Ευρώπη, τις ΗΠΑ και τον Καναδά.Η ανασκαφή, τεκμηρίωση και μελέτη των σκελετικών καταλοίπων γίνεται από ομάδα του Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, με επικεφαλής την καθ. Σ. Τριανταφύλλου. Η χρηματοδότηση του έργου προέρχεται, εξ ολοκλήρου, από το Ινστιτούτο Αιγαιακής Προϊστορίας των ΗΠΑ. 

Ξεκίνησαν και συνεχίζονται έως και τη Δευτέρα 30 Σεπτεμβρίου οι εγγραφές στο Χορευτικό Τμήμα του Πολιτιστικού Οργανισμού Δήμου Πατρέων. Η ένταξη στο Χορευτικό Τμήμα είναι επιλογή και στάση ζωής, καθώς αυτό αποτελεί σημείο αναφοράς για το μεγαλείο της ερασιτεχνικής δημιουργίας. Οι εγγραφές αφορούν αποκλειστικά σε νέα μέλη και όχι σε όσους συμμετείχαν σε κάποιο από τα τμήματα του Χορευτικού κατά την προηγούμενη χορευτική χρονιά (2018-2019). Οι εγγραφές πραγματοποιούνται μόνο ηλεκτρονικά και μέσα από τη σελίδα του Χορευτικού Τμήματος (http://www.xoreutiko-dimou-patras.gr). Η διδασκαλία των νέων τμημάτων θα ξεκινήσει την Τρίτη 1 Οκτωβρίου 2019 Νέο μέλος του Χορευτικού μπορεί να γίνει όποιος το επιθυμεί, από ηλικία 5 ετών και άνω. Η εγγραφή, η διδασκαλία και γενικότερα η συμμετοχή στις δραστηριότητες του Χορευτικού Τμήματος είναι δωρεάν (στο Χορευτικό Τμήμα του Δήμου Πάτρας δεν πληρώνει και δεν πληρώνεται κανείς – τόσο για τους διδασκόμενους όσο και για τους δασκάλους).

Εντατικά τμήματα και τμήματα ψυχαγωγίας

Τα εντατικά τμήματα απευθύνονται σε άτομα ηλικίας μέχρι και 35 χρονών και στοχεύουν στην προετοιμασία των συμμετεχόντων για τα τμήματα παραστάσεων. Είναι δύο φορές την βδομάδα και η άσκηση είναι επίπονη και επίμονη. Σε δύο συνεχόμενες απουσίες το άτομο διαγράφεται από το τμήμα.

Στα τμήματα ψυχαγωγίας συμμετέχουν συνήθως άτομα μεγαλύτερης ηλικίας ή άτομα που θέλουν απλά να έρθουν σε επαφή με το λαϊκό χορό χωρίς περισσότερες υποχρεώσεις. Στα τμήματα αυτά διαγράφεται κάποιος στις τρεις απουσίες. Και εδώ η εκπαίδευση διέπεται από τους κανόνες που ισχύουν σε όλο το Χορευτικό.

Το Χορευτικό Τμήμα του Π.Κ.Κ ιδρύθηκε τον Οκτώβρη του 1976 σαν ένα από τα τμήματα του Καλλιτεχνικού Εργαστηρίου . Φέτος κλείνει 43 χρόνια προσφοράς στο λαϊκό χορό και γενικότερα του λαϊκού πολιτισμού.

Η ζωντάνια των ανθρώπων στο χορευτικό, η πίστη στα ιδεώδη της ερασιτεχνικής δημιουργίας, η εκτίμηση του λαϊκού πολιτισμού, δημιούργησαν ένα ιδιαίτερο χαρακτήρα που έδωσε την δυνατότητα να παρουσιαστούν αξιόλογες δουλειές όλα αυτά τα χρόνια.

Μέσα από συνεχή έρευνα και παρακολούθηση σημαντικών σεμιναρίων σε όλη την Ελλάδα κάθε χρόνο, τα μέλη του Χορευτικού έρχονται σε επαφή με τους πραγματικούς φορείς του λαϊκού πολιτισμού. Στόχος είναι η έρευνα, η μελέτη και η μεταφορά του στο σήμερα.

Μακριά από τα βέλη του εθνικισμού το Χορευτικό Τμήμα προσεγγίζει τον λαϊκό χορό επιδιώκοντας να αντλήσουν τα μέλη του από αυτόν, τις πανανθρώπινες αξίες που σε κάθε βήμα του κουβαλάει, σφυρηλατημένες έτσι όπως μόνο η λαϊκή ψυχή ξέρει να κάνει. Αξίες, που τόσο πολύ η κοινωνία έχει ανάγκη σήμερα, σε μία περίοδο στείρας αμφισβήτησης, αλλοτρίωσης και αποχαύνωσης.

Κάτω απ’ αυτό το πρίσμα τα μέλη του χορευτικού προσφέρουν χωρίς υλική αμοιβή όλο τον ελεύθερο χρόνο τους (κι’ αυτό είναι το σπουδαίο) χρησιμοποιώντας τον λαϊκό μας χορό ως ασπίδα αντίστασης σε κάθε μορφή υποκουλτούρας απ’ όπου κι αν αυτή προέρχεται.

Σήμερα, το χορευτικό έχει πάνω από 850 ενήλικες και περισσότερα από 600 παιδιά στα παιδικά του τμήματα, ενώ κάθε χρόνο ξεπερνά τις 60 παραστάσεις.

Έχει συμμετάσχει σε πολλά φεστιβάλ στην Ελλάδα και στο εξωτερικό με μεγάλη επιτυχία και πολλές διακρίσεις όπως στην Ιταλία σε πολλές πόλεις, Τουρκία, Σερβία, Σλοβακία, Ουκρανία, Γερμανία, Αυστρία, Γαλλία, Κύπρο, Μαυροβούνιο, Γκούτσα Σερβίας κ.λ.π. Όπου κι αν ταξίδευσε απέσπασε κολακευτικές κριτικές ενθουσιάζοντας το κοινό από τις εντυπωσιακές παρουσιάσεις των Ελληνικών λαϊκών χορών.

Έχει βραβευτεί σε διαγωνιστικά φεστιβάλ στην Τουρκία (Κων/λη) και στην Κροατία (στην Πούλα).

Έχει συμμετάσχει τέσσερις φορές στην έναρξη του καρναβαλιού με χορογραφίες του Χρήστου Γιαννόπουλου και η παρουσία του κατά κοινή ομολογία ήταν ιδιαίτερα πετυχημένη.

Σήμερα διδάσκουν στα παιδικά και ενήλικα τμήματα 30 δάσκαλοι προερχόμενοι από το σπλάχνα του χορευτικού και έχουν διακριθεί για την χορευτική τους αρτιότητα, την θέλησή τους για εκπαίδευση στα ζητήματα λαϊκού πολιτισμού, μα και την ηθική τους υπόσταση.

Για να μπορέσει κάποιος να διδάξει στο χορευτικό περνάει από την δοκιμασία του δόκιμου δίπλα σε κάποιον έμπειρο δάσκαλο και αφού έχει όλα τα προσόντα και την ωριμότητα προτείνεται από τον δάσκαλό του για να αναλάβει κάποιο τμήμα.

Υπεύθυνος του χορευτικού είναι ο κ. Χρήστος Γιαννόπουλος.

Υπεύθυνος για τα τμήματα των παιδικών-εφηβικών τμημάτων (παιδικό χορευτικό) η κ. Σταυρούλα Ζαρνάβαλου.

Ο χώρος όπου διεξάγονται οι πρόβες είναι στην αίθουσα στο παλαιό λιμάνι της Πάτρας.

Εγγραφές γίνονται στην αρχή κάθε σχολικού έτους από 1 έως 30 Σεπτεμβρίου ηλεκτρονικά μέσα από την Ιστοσελίδα του Χορευτικού Δήμου Πάτρας.

  1. ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
  2. LIFE STYLE