Ώρα Πατρών:Η απευθείας ανάθεση...για καρέκλες από την Αμαλιάδα!

Σε ανακοίνωση αναφέρεται:

Είναι να απορεί κανείς με την έλλειψη μέτρου και την ευκολία που η δημοτική αρχή από τη μία διατυμπανίζει ότι δεν έχει χρήματα και από την άλλη να παρακολουθούμε χιλιάδες ευρώ να "διαρρέουν" από τα ταμεία του Δήμου για ενοικίαση…. καρεκλών. Δεν έχει χρήματα για τους διασώστες διακινδυνεύοντας την ζωή των πολιτών αλλά έχει 10.000 ευρώ για την διάθεση καρεκλών....

Τις τελευταίες ημέρες αναρτήθηκε διαγωνισμός για τη λειτουργία του δημοτικού κινηματογράφου όπου συμπεριλαμβάνεται και κόστος ενοικίασης των καρεκλών (αυτές τις γκρι πλαστικές που εμφανίζονται στην επισυναπτόμενη φωτό).

Επίσης για την ενοικίαση καρεκλών για τις εκδηλώσεις του Διεθνούς Φεστιβάλ Πάτρας αναρτήθηκε νέα απευθείας ανάθεση του Πολιτιστικού Οργανισμού έναντι τιμήματος  10.500€ για ενοικίαση σε εταιρεία από την Αμαλιάδα...... Η Πάτρα έχει πραγματικά μεγάλη ελλείψη εταιρειών για ενοικίαση καρεκλών για αυτό προστρέχουμε στη γειτονική Αμαλιάδα!!!

Προφανώς καρέκλες για άλλες εκδηλώσεις θα έχουν ενοικιάσει τόσο ο Δήμος όσο και οι δημοτικοί οργανισμοί, συνεπώς το ποσό είναι υπέρογκο.....
Το 2015 είχε γίνει προμήθεια 200 καρεκλών με κόστος 8€ έκαστη (1600€ περίπου).
Ρωτάμε ευθέως τη δημοτική αρχή, πόσα χρήματα έχει δώσει για ενοικίαση καρεκλών τα 7 χρόνια που διοικεί το δήμο;

Η απορία είναι ότι εφόσον χρειαζόμαστε καρέκλες για διάφορες δράσεις του δήμου και των οργανισμών του, γιατί δεν τις προμηθευόμαστε και να τις διαχειρίζεται απευθείας ο Δήμος γλυτώνοντας αρκετές χιλιάδες ευρώ; Την ίδια στιγμή  ο Καρναβαλικός Οργανισμός εξοπλίζεται με πτυσσόμενες και εξωτερικού χώρου καρέκλες με χρήματα μέσω του προγράμματος SPARC και τίμημα 20.000€. Δεν μπορούν να συντονιστούν και συνεννοηθούν οι οργανισμοί;


Προφανώς, μπορούμε να αγοράσουμε καρέκλες καλύτερης ποιότητας από τις πλαστικές, όπως άλλοι Δήμοι παρέχουν στους μόνιμους Δημοτικούς κινηματογράφους (επισυνάπτεται φωτό).

Θεωρείτε ορθή αυτή τη διαχείριση των χρημάτων των συμπολιτών μας; Γιατί παρατηρείται με τέτοια συχνότητα οι απευθείας αναθέσεις να έχουν αποδέκτες επιχειρήσεις εκτός πόλης;

  1. ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
  2. LIFE STYLE