Χρυσανθακόπουλος: Η Πάτρα γίνεται επικίνδυνη πόλη λόγω πεζοδρομήσεων-αντιδρομήσεων

Τους κινδύνους που δημιουργούνται για την ασφάλεια των πολιτών και των επισκεπτών της Πάτρας, από τις αλλαγές που φέρνουν οι επερχόμενες πεοζοδρομήσεις και αντιδρομήσεις , επισημαίνει σε επιστολή τους προς τους συναρμόδιους υπουργούς ο δημοτικός Σύμβουλος και επικεφαλής της παράταξης «Πάτρα – Διεθνής Σύγχρονη Πόλη» Αλέξανδρος Χρυσανθακόπουλος.

Το πλήρες κείμενο της επιστολής του κ. Χρυσανθακόπουλου έχει ως εξής

Αγαπητοί κύριοι Υπουργοί,

Πολιτικής Προστασίας, Υποδομών και μεταφορών, Εσωτερικών , Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Υγείας , Επικρατείας και κύριοι υφυπουργοί Προστασίας του Πολίτη, Χωροταξίας και Αστικού Περιβάλλοντος , Αυτοδιοίκησης, Μεταφορών, Συντονισμού του Κυβερνητικού Έργου.

Η Πάτρα τείνει να γίνει επικίνδυνη πόλη για τους κατοίκους και τους επισκέπτες της!

Η πολιτική προστασία αν εφαρμοστούν οι νέες προβλεπόμενες πεζοδρομήσεις και αντιδρομήσεις θα είναι ανεφάρμοστη! Η Πάτρα κόβεται στα δύο! Οι κάτοικοι του ιστορικού κέντρου και όσοι ευρίσκονται εκεί, θα εγκλωβιστούν εντελώς.

Το πρόβλημα που θα προκύψει με την βεβιασμένη τελευταία κίνηση της Δημοτικής Αρχής να ζητήσει από το Δημοτικό Συμβούλιο, τροποποίηση του ρυμοτομικού σχεδίου της πόλης, είναι τεράστιο και αδιέξοδο!

Παρακαλούμε να ενημερωθείτε από την Πυροσβεστική Υπηρεσία, την 6η ΕΜΑΚ, το ΕΚΑΒ, την Υπηρεσία του Υπουργείου Μεταφορών, την Ελληνική Αστυνομία κυρίως το τμήμα Τροχαίας, την Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδος που φέρει διαχρονική ευθύνη και όσες υπηρεσίες κρίνετε εσείς απαραίτητο να γνωμοδοτήσουν για το πρόβλημα. Ρωτήστε ακόμη και τις ιδιωτικές Αστικές Συγκοινωνίες της Πόλης, το σωματείο ταξί και κάθε εμπλεκόμενο φορέα.

Ο Δήμος Πατρέων προχώρησε τα τελευταία χρόνια σε μια απόφαση να εφαρμόσει ευρωπαϊκό πρόγραμμα αναπλάσεων στηριγμένος σε πεπαλαιωμένες και άχρηστες λόγω παρέλευσης πολλών δεκαετιών μελέτες, όσον αφορά το συγκοινωνιακό ζήτημα της πόλης. Παρόλες τις φιλότιμες προσπάθειες των υπηρεσιών του Δήμου, όσον αφορά τις αλλαγές που προτείνονται και παρότι παραγγέλθηκε αποσπασματική κατευθυνόμενη μελέτη για ένα δρόμο, την Κανακάρη, ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΑΚΗ ΜΕΛΕΤΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΟΛΗ.

Αποτέλεσμα των λαθών

1) Ένας δρόμος στενός όπου δεν χωράει δεύτερο αυτοκίνητο, με μεγάλες ανωφέρειες και κατωφέρειες, η Κανακάρη, καλείται να γίνει η βασική έξοδος της Πόλης προς Κόρινθο.

2) Ένας δρόμος από τους δύο που απομένουν και που διαπερνά όλη την Πάτρα οριζοντίως, δηλαδή παράλληλα με την θάλασσα, η Μαιζώνος πεζοδρομείται σε όλο το ιστορικό κέντρο και το υπόλοιπο τμήμα της αντιδρομείται!

3) Εξ αιτίας αυτών των δύο αυτών μεταβολών γίνονται συνδυαστικές αλλαγές στην ροή των υπολοίπων δρόμων με διπλής κυκλοφορίας και άλλα επιστημονικά ξεπερασμένα πλέον και στην εφαρμογή τους επικίνδυνα αποτελέσματα.

4) Η Πάτρα κόβεται στα δύο με συνέπεια ένα ατέρμονο μποτιλιάρισμα και σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης χαοτική κατάσταση!

Η ΠΑΤΡΑ ΓΙΝΕΤΑ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΗ ΠΟΛΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΕΙ ΠΙΑ ΟΜΑΛΗ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΑΚΗ ΡΟΗ ΕΞΟΔΟΥ προς την βορεινή της πλευρά σε περίπτωση ανωτέρας βίας και πρόσβαση προς την νότια. .

Το Δημοτικό Συμβούλιο της Πόλης καλείται βιαστικά, να τροποποιήσει με απόφαση του το Ρυμοτομικό Σχέδιο της Πόλης, λές και αυτό προέκυψε από αριθμητικούς συσχετισμούς και όχι από μακροχρόνια διαβούλευση.

Ποιος είναι ο λόγος αυτών των λαθών της Δημοτικής Αρχής; Η απορρόφηση πάση θυσία, 4 εκατομμυρίων Ευρώ από τα Ευρωπαϊκά Προγράμματα! Και για τον σκοπό αυτό η πόλη οδεύει σε επικίνδυνη για την ασφάλεια και την υγεία των πολιτών κατεύθυνση.

Κύριοι υπουργοί, παρακαλώ να ενημερωθείτε και να ενεργήσετε άμεσα, ώστε να γίνουν όλες οι διορθωτικές κινήσεις που θα αποτρέψουν τα εγκληματικά λάθη της Δημοτικής Αρχής της Πάτρας.

Κάλλιον του θεραπεύειν το προλαμβάνειν!

Με εμπιστοσύνη Αλέξανδρος Χρυσανθακόπουλος

Πρώην βουλευτής και επικεφαλής της δημοτικής παράταξης Πάτρα Διεθνής Σύγχρονη Πόλη

  1. ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
  2. LIFE STYLE