Ο Πάνος Ιωαννίδης μίλησε για το μέλλον του Masterchef 4, λόγω της πανδημίας του κορωνοϊού. Ο κριτής του Masterchef μίλησε για την αδιαθεσία που αισθάνθηκε στα γυρίσματα του ριάλιτι μαγειρικής και εξήγησε ότι ήταν απλά ένα κρυολόγημα, ενώ αποκάλυψε την αγωνία και τον φόβο που είχε μόνο και στη σκέψη ότι μπορεί να έχει κολλήσει κορωνοϊό.

 

«Είχα πάει στο γύρισμα, αλλά ήταν κρύωμα εκείνο. Ήταν ακριβώς στην αρχή και θορυβήθηκε όλο το στούντιο γιατί ήμασταν και 50 άτομα εκεί πέρα. Κατευθείαν μπήκα για εξετάσεις, έμεινα κάποιες μέρες στο σπίτι εν μέσω γυρισμάτων, μέχρι να βεβαιωθούμε ότι όλα είναι καλά. Μετά επέστρεψα και κύλισαν κανονικά τα γυρίσματα. Πιεστήκαμε αρκετά μετά λόγω του ότι όλο αυτό το πράγμα μεγάλωνε, είχαν βγει και οι οδηγίες, οπότε κάπως επισπεύσαμε τη διαδικασία γενικά των γυρισμάτων», ανέφερε χαρακτηριστικά ο Πάνος Ιωαννίδης.

«Είχα την αγωνία και τον φόβο μήπως έχω κολλήσει κορωνοϊό και δεν ήταν καθόλου ευχάριστο. Θέλει πάρα πολύ προσοχή. Τόσο καιρό "κοροϊδεύαμε" τον Κοντιζά με τα γάντια, αλλά τώρα όχι μόνο γάντια, αλλά φοράμε και μάσκες μαζί. Είναι πραγματικά σοβαρό», τόνισε ο Πάνος Ιωαννίδης.

Η χολιγουντιανή σταρ Τζένιφερ Άνιστον είναι μάλλον από τους λίγους ανθρώπους στον πλανήτη που δεν δυσκολεύτηκε με την καραντίνα για τον κορωνοϊό. Καλεσμένη – αυτό στα χρόνια της πανδημίας σημαίνει καθένας από το σπίτι του, συνδέεται μέσω διαδικτύου – του Τζίμι Κίμελ, η Τζένιφερ Άνιστον κάθισε αναπαυτικά στην γκρι μπερζέρα της, φόρεσε τα γυαλιά οράσεως, με τα οποία δεν την έχουμε συνηθίσει και συζήτησε με τον Αμερικανό παρουσιαστή για τα δικά της... ημερολόγια καραντίνας.

Η Τζένιφερ Άνιστον δηλώνει αγοραφοβική

 

Το πρώτο που προκάλεσε τεράστια εντύπωση στους τηλεθεατές, είναι η παραδοχή της Τζένιφερ Άνιστον πως είναι αγοραφοβική. «Έχω τρεις εβδομάδες να βγω από το σπίτι. Γεννήθηκα αγοραφοβική και έτσι, προσωπικά δεν ήταν τόσο μεγάλη πρόκληση» σημειώνει η πρωταγωνίστρια της σειράς «Τα Φιλαράκια» - που σημειωτέον επιστρέφουν για ένα σπέσιαλ επεισόδιο - για τον κατ’ οίκον περιορισμό.

Για την Τζένιφερ Άνιστον το πιο δύσκολο είναι να παρακολουθεί ειδήσεις και να προσπαθεί να χωνέψει όλα όσα συμβαίνουν. Όπως λέει, φροντίζει να ενημερώνεται μια φορά το πρωί και ακόμη μία πριν κοιμηθεί, για να αποφύγει την υπερβολική έκθεση σε τόσο δυσάρεστες ειδήσεις.

Οι θησαυροί της καραντίνας για την Τζένιφερ Άνιστον

Η Τζένιφερ Άνιστον παραδέχεται πως μέσα στο διάστημα αυτό της καραντίνας έγινε ακόμη πιο ψυχαναγκαστική με την καθαριότητα. «Όχι απλώς καθαρίζω, αλλά ανακάλυψα πως το πλύσιμο πιάτων είναι το νέο μου αγαπημένο, αφού δεν καθαρίζεις απλά, αλλά πλένεις και τα χέρια σου», λέει.

Τακτοποιώντας μάλιστα τις ντουλάπες της, η Τζένιφερ Άνιστον ανακάλυψε και την πρώτη, πρώτη οντισιόν της για την τηλεόραση. Σε ηλικία μόλις 13 ετών, είχε περάσει από δοκιμαστικό για αμερικανική σαπουνόπερα όπου εμφανιζόταν ο πατέρας της. «Νόμιζα ότι την είχα χάσει, αλλά ήταν κρυμμένη σε κούτες. Για την ακρίβεια δεν πήρα ποτέ τον ρόλο, αν θυμάμαι καλά», λέει η Τζένιφερ Άνιστον.

Πολλά μικρά κορίτσια ονειρεύονται να γίνουν πριγκίπισσες. Αλλά για την πριγκίπισσα Τόσι της Ιαπωνίας, η πραγματικότητα του να γεννηθεί γαλαζοαίματη, είναι κάτι πολύ μοναχικό. Η πριγκίπισσα Τόσι, γνωστή και ως πριγκίπισσα Αΐκο, είναι το μοναδικό παιδί του αυτοκράτορα της Ιαπωνίας Ναρουχίτο, ο οποίος ανέβηκε στον «Θρόνο των Χρυσανθέμων» πέρυσι, στα 59 του χρόνια. Ήταν μια στιγμή που περίμενε όλη του τη ζωή, αλλά για την κόρη του, η οποία είναι τώρα 18 ετών, αυτό σφράγισε τη μοναχική μοίρα της. Η πριγκίπισσα Τόσι, δεν θα ανέβει ποτέ στον «Θρόνο των Χρυσανθέμων» για να γίνει ο επόμενος αυτοκράτορας.

 

Ακόμα και την ημέρα της ενθρόνισης του πατέρα της, η πριγκίπισσα Τόσι, δεν μπορούσε να είναι στο πλευρό του, καθώς οι γυναίκες δεν επιτρέπεται να βλέπουν τη στέψη ενός Ιάπωνα αυτοκράτορα, που είναι η παλαιότερη μοναρχία του κόσμου, ξεκινώντας από το 660 π.Χ.

Αυτή ήταν μόνο η αρχή των περιορισμών που τίθενται τώρα στην κόρη του αυτοκράτορα, η οποία απαγορεύεται να παντρευτεί έναν κοινό θνητό, ή αν το κάνει, κινδυνεύει να χάσει τα πάντα, συμπεριλαμβανομένων των τίτλων και της περιουσίας της. Και αυτό σημαίνει ότι η πριγκίπισσα Τόσι δεν μπορεί ποτέ να παντρευτεί, καθώς επιτρέπεται μόνο να παντρευτεί έναν ευγενή. Στην Ιαπωνία όμως, δεν έχουν απομείνει πλέον ευγενείς.

Όχι μόνο αυτό, αλλά η πριγκίπισσα δεν μπορεί να ανέβει ποτέ στο θρόνο, αφού μόνο οι άνδρες μπορούν να κυβερνήσουν τη χώρα.

 

Θύμα bullying στο σχολείο η πριγκίπισσα Τόσι

Η πριγκίπισσα Τόσι δυσκολευόταν πάντα με τη ζωή της, ως μέλος της βασιλικής οικογένειας, ακόμα και πριν ο πατέρας της γίνει αυτοκράτορας.

Όταν ήταν μόλις οκτώ ετών, η πριγκίπισσα αρνήθηκε να πάει στο σχολείο επειδή είπε ότι είχε πέσει θύμα εκφοβισμού. Τελικά πείστηκε να επιστρέψει στην τάξη, αλλά μόνο εάν η μητέρα της, Μασάκο, μπορούσε να πάει μαζί της. Της πήρε αρκετό χρόνο, μέχρι να αισθανθεί ξανά σίγουρη για να πάει στο σχολείο μόνη της.

Οι γονείς της πριγκίπισσας Τόσι προσπάθησαν να τη βοηθήσουν, προσκαλώντας τακτικά τους συμμαθητές της σε πλούσιες συγκεντρώσεις στο παλάτι. Σύμφωνα με τη Mirror, μια έρευνα αποκάλυψε ότι είχε υποστεί «βίαια πράγματα» από αγόρια σε άλλη τάξη. Το σχολείο, ωστόσο, εξήγησε το περιστατικό, υποστηρίζοντας ότι δύο αγόρια τυχαία συγκρούστηκαν μαζί της, «κάτι που τη φόβισε».

 

Τον Οκτώβριο του 2016, υπήρχαν περισσότερες ανησυχίες για την πριγκίπισσα, όταν έχασε σχεδόν δύο μήνες από το σχολείο λόγω μιας μη καθορισμένης ασθένειας.

Οι αξιωματούχοι του παλατιού επιβεβαίωσαν ότι η έφηβη πριγκίπισσα είχε παραπονεθεί για προβλήματα στο στομάχι και ζάλη, τα οποία απέδωσαν στη μελέτη που έκανε για εξετάσεις, καθώς και στην έντονη προετοιμασία σωματικής άσκησης για τη συμμετοχή της σε ένα αθλητικό γεγονός.

 

Τον Δεκέμβριο του ίδιου έτους, όταν δημοσιοποιήθηκαν επίσημες φωτογραφίες για να γιορτάσουν τα 15α γενέθλιά της, ο λαός της Ιαπωνίας σοκαρίστηκε με το πόσο λεπτή και εύθραυστη έμοιαζε, οδηγώντας πολλούς να υποθέσουν ότι έπασχε από διατροφική διαταραχή.

Τα τελευταία χρόνια η πριγκίπισσα, που αγαπά να παίζει τσέλο, συνοδεύει τους γονείς της σε βασιλικά καθήκοντα και λέγεται ότι σχεδιάζει να φοιτήσει σε πανεπιστήμιο.

 

Ίδια μοίρα και για άλλες γυναίκες συγγενείς της

Ωστόσο, καθώς η πριγκίπισσα ωριμάζει και μπαίνει στην ενήλικη ζωή, φαίνεται πως δεν υπάρχουν πολλά πράγματα στα οποία μπορεί να προσβλέπει, όπως έχουν ήδη βιώσει αρκετές ηλικιωμένες συγγενείς της.

Το 2005, η θεία της, πριγκίπισσα Σαγιάκο, παντρεύτηκε έναν κοινό θνητό, με καλεσμένους μόλις 300 ανθρώπους. Δεν είχε άλλη επιλογή παρά να παραιτηθεί από τον τίτλο της και να απομακρυνθεί από το Αυτοκρατορικό Παλάτι σε ένα κανονικό διαμέρισμα του Τόκιο.

Της δόθηκε μια προίκα ύψους μόλις 1,3 εκατομμυρίων λιρών στερλινών, ενώ το παλάτι ζει με 289 εκατομμύρια λίρες το χρόνο. Για να την προετοιμαστεί για τη νέα της ζωή ως κοινή θνητή, έπρεπε να διδαχθεί πώς να οδηγεί και πήγε σε σούπερ μάρκετ για να μάθει πώς να ψωνίζει.

Πέρυσι, η ξαδέλφη της Τόσι, η πριγκίπισσα Αγιάκο, έχασε επίσης τον τίτλο και τα προνόμιά της αφού παντρεύτηκε τον φίλο της Κέι Μοράγια, ο οποίος εργάζεται για ναυτιλιακή εταιρεία.

Η πλούσια ζωή της πριγκίπισσας

Από τότε που γεννήθηκε, η πριγκίπισσα Τόσι, περιβάλλεται από «τρελό» πλούτο. Υπάρχει μια στρατιά υπαλλήλων έτοιμη να εκπληρώσει κάθε ξαφνική επιθυμία της και τα χρήματα δεν αποτελούν πρόβλημα σε ό, τι θέλει.

Ποτέ δεν έπρεπε να κάνει τίποτα μόνη της για τον εαυτό της και ο πατέρας της, ο αυτοκράτορας, λέγεται ότι είναι έκπληκτος για το πόσο χαλαρή είναι η βρετανική βασιλική οικογένεια. Λένε επίσης, πως σοκάρεται που η ίδια η βασίλισσα βάζει μόνη το τσάι της στο φλιτζάνι και σερβίρει τα δικά της σάντουιτς, κάτι που δε θα έκανε ποτέ η ιαπωνική βασιλική οικογένεια.

 

Τώρα έχουν ξεκινήσει συζητήσεις, σχετικά με τον εκσυγχρονισμό της μοναρχίας στην Ιαπωνία, έτσι ώστε οι γυναίκες να μπορούν να κυβερνούν και να παντρεύονται άνδρες που δεν ανήκουν στον αυτοκρατορικό κύκλο.

Οι κληρονόμοι του ιαπωνικού θρόνου

Στην Ιαπωνία υπάρχουν μόνο τρεις κληρονόμοι του θρόνου: ο μικρότερος αδελφός του αυτοκράτορα Ναρουχίτο, ο 53χρονος Αρασίνο, ο γιος του, ο 12χρονος πρίγκιπας Χισαχίτο, και ο 83χρονος θείος του αυτοκράτορα, πρίγκιπας Χιτάτσι.

Οι ειδικοί προειδοποίησαν ότι η βασιλική σειρά διαδοχής, θα μπορούσε να εξαφανιστεί τελείως αν δεν αναθεωρηθεί ο νόμος. Το 2005, μια επιτροπή εμπειρογνωμόνων ζήτησε την αναγνώριση της κληρονομικής διαδοχής από την πλευρά της μητέρας και την αναθεώρηση του νόμου, ώστε να επιτρέπεται στο πρώτο παιδί του αυτοκράτορα, ανεξάρτητα από το φύλο, να ανέβει στο θρόνο.

Αυτό όμως σταμάτησε με τη γέννηση του πρίγκιπα Χισαχίτο το 2006. Ήταν το πρώτο ανδρικό μέλος της αυτοκρατορικής οικογένειας που γεννήθηκε μετά από σχεδόν 41 χρόνια.

Υπάρχουν επίσης φόβοι ότι η απαγόρευση των γυναικών να παντρεύονται μη ευγενείς, υποχρεώνοντάς τους να εγκαταλείψουν την βασιλική οικογένεια εάν επιλέξουν τελικά να παντρευτούν, σημαίνει ότι το πολυάσχολο πρόγραμμα των επίσημων καθηκόντων μειώνεται σε όλο και λιγότερους ανθρώπους. Από τα σημερινά 18 μέλη της αυτοκρατορικής οικογένειας, που δεν εκτελούν πλέον επίσημα καθήκοντα, τα 13 είναι γυναίκες.

Οι Ιάπωνες δέχονται σε μεγάλο ποσοστό τη χαλάρωση των κανόνων, με το 84% των ανθρώπων να υποστηρίζουν τις γυναίκες στο να γίνονται αυτοκράτορες. Ωστόσο, ο πρωθυπουργός της Ιαπωνίας, Σίνζο Άμπε, φέρεται να μην επιτρέπει στις γυναίκες να κυβερνούν, πιστεύοντας ότι επειδή ο θρόνος έχει μεταφερθεί σταθερά μέσα από την αρσενική διαδοχή, θα πρέπει να συνεχίσει με τον ίδιο τρόπο.

Στο μεταξύ, η πριγκίπισσα Τόσι έχει μείνει μετέωρη και αντιμετωπίζει ένα σκληρό, μοναχικό μέλλον.

 

Αποτελεί το απόλυτο σύμβολο της κομψότητας. Είναι η ιδιοφυΐα της μόδας, ο σχεδιαστής που έκανε τον άνδρα πιο κομψό από ποτέ. Είναι εκείνος που έδωσε έναν άλλον αέρα στην εικόνα του businessman, που κατέκτησε το Χόλιγουντ. Και  μέσα από την ταινία «Επαγγελματίας Ζιγκολό» με το Ρίτσαρντ Γκιρ και τη σειρά «Οι σκληροί του Μαϊάμι» έδωσε στα κοστούμια σέξι πόντους στην ανδρική εμφάνιση. Γενικότερα, ο ίδιος έχει συνδέσει το όνομά του με την κομψότητα. Ο λόγος για τον Τζόρτζιο Αρμάνι.

Ο διάσημος σχεδιαστής είχε πει κάποτε πως «Η κομψότητα δεν είναι για να σε προσέχουν, είναι για να σε θυμούνται». Και σίγουρα τον ίδιο θα τον θυμούνται, όχι μόνο ως σχεδιαστή, αλλά και ως άνθρωπο. Θα τον θυμούνται και για τη δράση του στον καιρό της πανδημίας του κορονοϊού.

Γιατί, ο Ιταλός σχεδιαστής αποφάσισε να τα βάλει με τον ιό, με κάθε μέσο που διαθέτει: από οικονομικές προσφορές μέχρι ενθαρρυντικά μηνύματα και μαθήματα ζωής, που μπορούν να αποτελέσουν ακόμη και τροφή για σκέψη

«Μεγάλο σε κάνουν τα έργα σου» και ο Τζόρτζιο Αρμάνι με τη στάση του εν καιρώ πανδημίας αποδεικνύει το μεγαλείο της ανθρωπιάς του, αλλά και του χαρακτήρα του. Η αλήθεια είναι πως αυτή την περίοδο πολλοί οικονομικά ισχυροί προσφέρουν όπως μπορούν ενάντια στον ιό. Δεν είναι ο Αρμάνι, ο μοναδικός. Όμως, στη δική του περίπτωση βλέπεις και την αγωνία για τα όσα πρωτόγνωρα βιώνει η πατρίδα του, η Ιταλία.

Πάντως, όσοι γνωρίζουν τον Αρμάνι ή τον παρακολουθούν όλα αυτά τα χρόνια της λαμπρής καριέρας του, δε νιώθουν έκπληξη για τη στάση του αυτή την περίοδο.

Ο Αρμάνι γεννήθηκε στις 11 Ιουλίου του 1934 στην Πιασέντζα, στη Βόρεια Ιταλία. Δε μεγάλωσε στα πούπουλα. Αντίθετα, μεγάλωσε σε μία βιομηχανική περιοχή με την οικογένειά του να τα βγάζει δύσκολα πέρα οικονομικά. Ο πατέρας του ήταν υπεύθυνος διακίνησης προϊόντων σε μια μικρή τοπική εταιρεία, ενώ ο παππούς του κατασκεύαζε περούκες για το θέατρο.

Και αυτά τα βιώματα των παιδικών του χρόνων, πάντα λειτουργούσαν για εκείνον σαν «βαρίδια» για να τον κρατούν γερά στη γη, ακόμη και όταν κατέκτησε τον κόσμο της μόδας. Ο Τζόρτζιο Αρμάνι δεν είναι ένας «συνηθισμένος» εκατομμυριούχος. Απολαμβάνει τις πολυτέλειες που του προσφέρει η οικονομική του άνεση. Απολαμβάνει, όμως, και τη δουλειά του. Και ακόμη και στα 86 του χρόνια δουλεύει, όπως τον πρώτο καιρό, φροντίζοντας ο ίδιος την παραμικρή λεπτομέρεια.

Ενδεικτική εδώ είναι η φωτογραφία που κάνει το γύρο του διαδικτύου τις τελευταίες ημέρες και την οποία ανέβασε στο Instagram ένας Ιταλός, ο Stefano Scalia ο οποίος θέλησε να δείξει στον κόσμο το άλλο πρόσωπο του Αρμάνι. Αυτό που γνωρίζουν οι φίλοι και συνεργάτες του, αλλά δεν ξέρει ο πολύς ο κόσμος.

Στην επίμαχη φωτογραφία, ο σχεδιαστής φτιάχνει ο ίδιος τη βιτρίνα στη μπουτίκ του στο Μιλάνο.

«Τράβηξα αυτή τη φωτογραφία πριν από ένα χρόνο, ενώ περπατούσα στο Μιλάνο, στην οδό Montenapoleone, την οδό της μόδας. Δεν τράβηξα αυτή τη φωτογραφία επειδή είδα στη βιτρίνα τον Τζόρτζιο Αρμάνι να τακτοποιεί μια κούκλα. Τράβηξα αυτή τη φωτογραφία για να απαθανατίσω έναν άνθρωπο και το πάθος του γιατί, παρόλο που έχει χιλιάδες υπαλλήλους και θα μπορούσε να περνά τις ημέρες του στην Καραϊβική, αυτός ήταν εκεί, να ντύνει την κούκλα της βιτρίνας, μόνος του. Σήμερα, ο ίδιος άνθρωπος μετατρέπει τα εργοστάσιά του ώστε να αυτά να παράγουν στολές μιας χρήσης για τους γιατρούς. ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΜΕΓΑΛΟΣ ΕΠΕΙΔΗ ΕΧΕΙΣ ΠΟΛΛΑ ΛΕΦΤΑ, ΕΙΣΑΙ ΜΕΓΑΛΟΣ ΓΙΑ Ο,ΤΙ ΚΑΝΕΙΣ», γράφει ο Ιταλός στη λεζάντα που συνοδεύει τη φωτογραφία.

Και αν κάτι χαρακτηρίζει τον Αρμάνι, είναι το πάθος που δείχνει σε ο, τι αγαπάει. Και αν η μόδα είναι η μία αγάπη του, η Ιταλία είναι σίγουρα η δεύτερη μεγάλη αγάπη του. Και αυτές τις ημέρες τη δείχνει με τρόπο αξιοθαύμαστο.

Από το δεύτερο Παγκόσμιο Πόλεμο στον κορονοϊό

Το παρελθόν είναι αυτό που ορίζει το παρόν και το μέλλον σου. Και ο Τζόρτζιο Αρμάνι «έχτισε» τον χαρακτήρα του βάσει των βιωμάτων των παιδικών του χρόνων. Και με αυτά πορεύεται στο παρόν και φροντίζει να αφήσει παρακαταθήκη για το μέλλον.

«Η κομψότητα δεν είναι για να σε προσέχουν, είναι για να σε θυμούνται», συνηθίζει να λέει. Και σίγουρα θα τον θυμούνται για τη στάση του στον καιρό της πανδημίας του κορονοϊού. Ο ίδιος, άλλωστε, δεν έχει ξεχάσει την τραυματική εμπειρία του Δεύτερου Παγκοσμίου Πολέμου, που ως παιδάκι στην Πιασέντζα, είδε φίλους του να πεθαίνουν στη διάρκεια αυτού. Τον πόνο της απώλειας, της ανημποριάς, την απελπισία, αλλά και τον τρόμο του θανάτου, δεν τα έχει ξεχάσει ως συναισθήματα.

Και ίσως αυτός να είναι ακόμη ένας λόγος, που αποφάσισε να τα «βάλει» με τον κορονοϊό με κάθε μέσο που διαθέτει. Βλέπει την πατρίδα του να είναι σε πόλεμο με έναν αόρατο εχθρό και ο 86χρονος, πλέον, Τζόρτζιο «ρίχτηκε» στη μάχη αυτή, προσφέροντας κι εκείνος την πολύτιμη βοήθειά του. Άλλωστε, σε αυτόν τον πόλεμο δεν είναι το παιδάκι που έτρεχε μαζί με τα αδέλφια του να σωθούν από τους βομβαρδισμούς.

Οι δωρεές του στη μάχη με τον κορονοϊό

Στις αρχές Μαρτίου, ο όμιλος Αρμάνι ανακοίνωσε πως δωρίζει 2 εκατ. ευρώ σε τρία νοσοκομεία στο Μιλάνο, σε νοσοκομείο της Ρώμης, καθώς επίσης και στην Υπηρεσία Πολιτικής Προστασίας, της Ιταλίας. Λίγες ημέρες αργότερα, ανακοίνωσε πως τα 4 εργοστάσιά του στην Ιταλία θα αρχίσουν να παράγουν στολές προστασίας για το «ιατρικό προσωπικό που δίνει μάχη» εναντίον της πανδημίας του κορονοϊού.

Αλλά δεν περιορίζεται μόνο στις δωρεές. Βλέποντας την πατρίδα του να υποφέρει και περισσότερο το αγαπημένο του Μιλάνο και την ευρύτερη περιοχή, μέσα από τα social media στέλνει τα δικά του μηνύματα στήριξης. Κυρίως, προς το ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό της Ιταλίας, που δίνει τη δική του σκληρή μάχη ενάντια στον εχθρό.

Σε μία ανοιχτή επιστολή, ο Αρμάνι εξηγούσε πόσο τον συγκινούν οι προσπάθειες των εργαζομένων στα νοσοκομεία και η αφοσίωσή τους στη δουλειά τους.

Ο σχεδιαστής στην Εβδομάδα Μόδας στο Μιλάνο, στα τέλη Φεβρουαρίου ήταν εκείνος που θα την έκλεινε με την επίδειξή του. Και γι’ ακόμη μία φορά έκανε την ανατροπή. Το show του έγινε κεκλεισμένων των θυρών. Όπως είχε ανακοινώσει ο Οίκος, η απόφαση πάρθηκε προς «υποστήριξη των εθνικών προσπαθειών για την προστασία της δημόσιας υγείας» λόγω της έξαρσης του κορονοϊού στην Ιταλία. Αλλά και για να προστατευθούν οι προσκεκλημένοι. Το show το παρακολούθησαν με live streaming μετάδοση.

Στο τέλος του show, 12 μοντέλα - Κινέζες - εμφανίστηκαν στην πασαρέλα, φορώντας παλιές κρεασιόν του Αρμάνι από τις Spring Privé κολεξιόν του 2009 και 2019 (και οι δύο είχαν σχεδιαστικές αναφορές στον κινεζικό πολιτισμό). Πρόθεση της επιλογής ήταν να αποτελέσει «μήνυμα αγάπης» προς την χώρα όπου ξέσπασε για πρώτη φορά η δράση του κορονοϊού.

Η Selena Gomez έχει μιλήσει για την ψυχική της υγεία και στο παρελθόν, λέγοντας για τη μάχη που δίνει με το άγχος και για την κατάθλιψη. Και τώρα, αποκάλυψε ότι πρόσφατα διαγνώστηκε με διπολική διαταραχή.

Η διάσημη τραγουδίστρια μιλώντας με τη Miley Cyrus σε Instagram Live, ως μέρος της σειράς "Bright Minded: Live" που ξεκίνησε λόγω της κοινωνικής αποστασιοποίησης, είπε χαρακτηριστικά: «Πήγα σε ένα από τα καλύτερα ψυχιατρικά νοσοκομεία, το Νοσοκομείο McLean και μετά από χρόνια , συνειδητοποίησα ότι ήμουν διπολική. Και έτσι, όταν έμαθα περισσότερες πληροφορίες για τον διπολισμό, πραγματικά βοηθήθηκα. Τώρα που το ξέρω, δεν τρομάζω. Αυτό νομίζω φοβούνται οι περισσότεροι, την άγνοια».

  1. ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
  2. LIFE STYLE

Παράλογη χώρα

Απρ 08, 2020 Hits:23 ΑΠΟΨΕΙΣ