Λόγω τιμής, οι τηλεθεατές προτίμησαν "άγριες μέλισσες"

Το βράδυ της Δευτέρας είχε τεράστιο ενδιαφέρον στη μάχη της τηλεθέασης. Από τη μία η νέα σειρά του ΑΝΤ1 «Άγριες Μέλισσες», αλλά και το δεύτερο επεισόδιο του «Λόγω Τιμής», αντιμέτωπα με το GNTM 2 που φαίνεται ότι δεν χάνει σε καμία «κόντρα» με τον ανταγωνισμό φέτος.

Έτσι, σύμφωνα με τις πρώτες πρωινές εκτιμήσεις της Nielsen το GNTM 2 σημείωσε τηλεθεάση 28,9% στο νεανικό κοινό, χωρίς να απειληθεί καθόλου από τις σειρές σε ALPHA, ANT1 και ΣΚΑΙ καθ’ όλη τη διάρκεια προβολής του. Το ριάλιτι μόδας άγγιξε σε τέταρτο τηλεθέαση 31,3%, λίγο πριν το φινάλε και την ανακοίνωση των κοριτσιών που μπαίνουν στο σπίτι.

Τι τηλεθέαση σημείωσαν οι «Άγριες Μέλισσες»;

 

Απέναντι, το δεύτερο επεισόδιο της σειράς «Άγριες Μέλισσες», που έκανε αίσθηση στην πρεμιέρα της Κυριακής, συγκράτησε το κοινό του από τις 22.45 και έπειτα και έτσι έγραψε τηλεθέαση 21,8%. Η υπερπαραγωγή του ΑΝΤ1 δεν κατάφερε σε κανένα τέταρτο να απειλήσει το GNTM, όσο τα δύο προγράμματα προβάλλονταν παράλληλα.

Την ίδια ώρα, το δεύτερο επεισόδιο της σειράς «Λόγω Τιμής» στον ΣΚΑΙ εμφάνιζε κάμψη, τουλάχιστον στα κοινά 18-54. Η σειρά σημείωσε τηλεθέαση 11,1% μεταξύ 23.00 και 00.00 που προβλήθηκε.

Χαμηλές σχετικά πτήσεις και για τη σειρά του ALPHA, «Έρωτας Μετά», η οποία έχει δείξει πως αναπνέει τις ημέρες που δεν έχει να ανταγωνιστεί το GNTM. Το σίριαλ σημείωσε τηλεθέαση 13,1%

  1. ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
  2. LIFE STYLE