Πολλοί οίκοι μόδας παρουσίασαν τις κολεξιόν τους Φθινόπωρο-Χειμώνας 2020 στην Εβδομάδα Ανδρικής Μόδας του Παρισιού. Κάποια από τα show ήταν ομολογουμένως εντυπωσιακά.

 

Ο Virgil Abloh εμφάνισε την τέταρτη κολεξιόν του για τον οίκο Louis Vuitton. Σύμφωνα με τα τον οίκο ειδών πολυτελείας, επρόκειτο για μια μελέτη «της εξελισσόμενης ανθρωπολογίας του κοστουμιού και του επαναπρογραμματισμού των κωδίκων ένδυσης». Εμπνευσμένο από «τους τύπους που μετακινούνται από και προς την πόλη», το show έκλεισε με κρεασιόν διακοσμημένες με γαλανούς ουρανούς και φουσκωμένα άσπρα σύννεφα. 

 

Για τον Christian Dior, ο Kim Jones άντλησε από τα αρχεία και την εικονογραφία της, μεταξύ άλλων, σχεδιάστριας αξεσουάρ Judy Blame και σχεδίασε για τον γαλλικό οίκο μια κολεξιόν διαχρονικής κομψότητας. «Είναι φόρος τιμής στην couture του Christian Dior με μια ερμηνεία της από την Judy Blame» δήλωσε ο Jones.

 

Η προσήλωση του Pierpaolo Piccioli στην ομορφιά ήταν ακόμη μια φορά εμφανής στο show ανδρικής κολεξιόν Φθινόπωρο-Χειμώνας 2020 που σχεδίασε για τον Valentino. Το show περιλάμβανε και περφόρμανς από την FKA Twigs (την τραγουδίστρια, τραγουδοποιό και χορεύτρια Tahliah Debrett Barnett), ντυμένη σε λευκή τουαλέτα Valentino. 

 

«Η δουλειά της μόδας είναι να μας θυμίζει ότι η ομορφιά είναι μια ανθρώπινη ανάγκη» είχε πει κάποτε ο Tim Blanks, και αυτό ακριβώς είναι που κάνουν τα show του οίκου Dries Van Noten. Η κολεξιόν που σχεδίασε ο Blanks ήταν πιστή σε αυτό που είχε πει. 

 

Πολλά βολτ στις κρεασιόν του Rick Owens. Ο σχεδιαστής έστειλε στην πασαρέλα μια σειρά από φόρμες με ένα μπατζάκι, συνοδευόμενες από τα ψηλοτάκουνα υποδήματά του (που, πλέον, είναι το σήμα κατατεθέν του).

 

Το show του Raf Simons ήταν εν μέρει εμπνευσμένο από την ταινία «Blade Runner» (η μουσική της οποίας ήταν και το σάουντρακ της παρουσίασης, μαζί με το «Life on Mars» του Μπόουι). Μια κομψή εξερεύνηση της νεανικής κουλτούρας, με έντονες επιρροές από επιστημονική φαντασία. 

Aπάντηση στο δημοσίευμα του «Πρώτου Θέματος» δίνει με έμμεσο πλην σαφή τρόπο, στην πρώτη της ανάρτηση στα social media, μετά τον χωρισμό με τον επί 10 χρόνια σύζυγό της Μάνο Πενθερουδάκη, η Ολγα Κεφαλογιάννη.  «Για πάνω από δέκα χρόνια που βρίσκομαι στην δημόσια σφαίρα, έχω ως βασική αρχή να προστατεύω την προσωπική μου ζωή, την οικογένεια μου, τους ανθρώπους που συναναστρέφομαι. Το ίδιο σκοπεύω να κάνω και τώρα. Αυτό επιθυμώ να γίνει σεβαστό, ιδίως σε αυτή τη χρονική συγκυρία», έγραψε η κ. Κεφαλογιάννη, στον προσωπικό της λογαριασμό στο Twitter, το βράδυ του Σαββάτου.

 

Υπενθυμίζεται ότι σε προ ημερών εφ’ όλης της ύλης συνέντευξη στην Athens Voice η βουλευτής της ΝΔ δεν δίστασε να απαντήσει στην ερώτηση για τους στόχους που βάζει για τη νέα χρονιά ως εξής: «Να μπορώ να λειτουργώ σε ισορροπία, να βιώνω τις χαρές και τις λύπες της ζωής μαζί με την οικογένειά μου και τους φίλους μου. Βρίσκομαι σε ένα μεταβατικό στάδιο γιατί πολύ πρόσφατα έκλεισε ένα μεγάλο κεφάλαιο της ζωής μου που αφορά στον γάμο μου (σ.σ. με τον κοσμηματοπώλη, Μάνο Πενθερουδάκη). Ήταν μια μακρά και δημιουργική περίοδος που μόνο καλές αναμνήσεις αφήνει. Τώρα χρειάζεται ανασύνταξη, όπως σε κάθε καινούργια αρχή».

 

 Παράλληλα η βουλευτής της ΝΔ δημοσίευσε χθες στον προσωπικό της λογαριασμό στο Instagram μία φωτογραφία από την βόλτα της στο Ρέθυμνο σχολιάζοντας: «Ένας αητός στην θύελλα παλεύει μην πλαντάξει και καρτερεί την ξαστεριά στον ήλιο να πετάξει».

 Τον τρόμο έζησαν η Καίτη Γαρμπή και ο Διονύσης Σχοινάς μέσα στο ίδιο τους το σπίτι στη Νέα Ερυθραία, τις πρώτες πρωινές ώρες του Σαββάτου.

 

Η γνωστή τραγουδίστρια, μετά την αναχώρησή της, μαζί με τον σύζυγο της, από νυχτερινό κέντρο όπου εμφανίζεται, πάρκαρε έξω από το σπίτι της. Τότε, τους ακινητοποίησαν τέσσερις άντρες με κουκούλες και τους οδήγησαν μέσα στο σπίτι.

 

Οι δράστες ακινητοποίησαν την ίδια και και τον γνωστό τραγουδιστή και τους έδεσαν, ενώ τους ρωτούσαν επιτακτικά πού έχουν τα χρήματα.

 

Μάλιστα, σύμφωνα πάντα με όσα φέρεται να υποστήριξε ο Διονύσης Σχοινάς οι ληστές τον απείλησαν ότι θα του «φυτέψουν μία σφαίρα» αν δεν τους δώσει τα χρήματα.

 

Έτσι, ο τραγουδιστής αποκάλυψε που έχει το χρηματοκιβώτιο, με τους δράστες να εξαφανίζονται μόλις το πήραν στα χέρια τους.

 Ο μεγάλος προβοκάτορας του κόσμου της μόδας, ο σχεδιαστής που κέρδισε το προσωνύμιο «enfant terrible», ο Jean-Paul Gaultier, έδωσε την περασμένη Τετάρτη το τελευταίο του show στο Théâtre du Châtelet στο Παρίσι, παρουσιάζοντας την κολεξιόν του Άνοιξη-Καλοκαίρι 2020.

 

Στις αρχές της εβδομάδας είχε ανακοινώσει ότι αυτό θα ήταν η τελεία που βάζει στο να παρουσιάζει couture, κάθε σεζόν, στο πλαίσιο της Εβδομάδας Μόδας του Παρισιού. Υποσχέθηκε ότι ο οίκος JPG θα συνεχίσει με «καινούργιο concept». Καινούργια σύλληψη, καινούργια ιδέα; Είναι τόσο ασαφές, που παραμένει ανοιχτό για εικασίες. Έως ότου δούμε κάτι χειροπιαστό, ο κόσμος της μόδας -και οι ρέκτες της υψηλής μόδας- θα στερείται των show του Gaultier. 

 

Το θέαμα του show στο Châtelet ήταν εκθαμβωτικό: παρήλασαν πάνω από 200 κρεασιόν και 70.000 κρύσταλλα Swarovski, με μοντέλα τις εδώ και καιρό αγαπημένες του μούσες: από την Amanda Lear μέχρι την Dita Von Teese.

 Σύμφωνα με ρεπορτάζ της εκπομπής «Στη Φωλιά των Κου Κου», η Μόνικα Μπελούτσι έχει ήδη έρθει σε επαφή με θεατρικό παραγωγό των Αθηνών και σκοπεύει σύντομα να βρεθεί στην Αθήνα και να πρωταγωνιστήσει σε θεατρική παράσταση.

 

Πρόκειται για την παράσταση «Maria Callas, Lettres et Mémoires», η οποία ανέβηκε ήδη στο Παρίσι, από τις 27 Νοεμβρίου έως τις 6 Δεκεμβρίου και στην οποία η Μόνικα Μπελούτσι έκανε την παρθενική της εμφάνιση στο θέατρο ενσαρκώνοντας τη Μαρία Κάλλας.

 

«Για μένα είναι ένα πραγματικό άλμα στο κενό», είχε δηλώσει η ηθοποιός, προσθέτοντας ότι αποδέχθηκε αμέσως την πρόταση. «Είπα "ναι", παρά τον φόβο μου. Ένα "ναι" από αυθορμητισμό, σαν να μην είχα χρόνο να αντιδράσω περαιτέρω».

 

Η Μόνικα Μπελούτσι θα ακολουθήσει την πορεία της Μαρίας Κάλλας από την παιδική της ηλικία στη Νέα Υόρκη μέχρι τα χρόνια του πολέμου στην Αθήνα, σε μια ζωή που μερικές φορές χρωματίζεται από σκάνδαλα, τη θυελλώδη σχέση της με τον Αριστοτέλη Ωνάση και προσωπικές δοκιμασίες.

 

Η παράσταση αναμένεται να φιλοξενηθεί στην Αθήνα τον Οκτώβριο. Αυτό που μένει να μάθουμε είναι η ακριβής ημερομηνία και το θέατρο που θα στεγάσει την παράσταση.

 

  1. ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
  2. LIFE STYLE