Black Friday 2019: Όσα πρέπει να ξέρεις

 Πολλές επιχειρήσεις, ποντάροντας πλέον στην Black Friday, επιχειρούν να «καλύψουν» με προσφορές και τη χρονική περίοδο από το τέλος των φθινοπωρινών εκπτώσεων μέχρι την 29η Νοεμβρίου.

 

Ένας στους δύο καταστηματάρχες, σύμφωνα με έρευνα του Εμπορικού Συλλόγου Αθηνών, δήλωσε πως ο τζίρος των φθινοπωρινών εκπτώσεων του 2019 ήταν χειρότερος σε σύγκριση με τον αντίστοιχο του 2018, ενώ μόλις 1 στις 5 επιχειρήσεις κατέγραψε καλύτερο τζίρο. Σε συντριπτικό ποσοστό 93,4%, οι έμποροι μάλιστα δηλώνουν ότι θέλουν να καταργηθεί ο θεσμός των ενδιάμεσων εκπτώσεων.

 

Οι φθινοπωρινές ενδιάμεσες εκπτώσεις έληξαν την Παρασκευή. Η προωθητική ενέργεια της «Black Friday» θα διεξαχθεί στις 29 Νοεμβρίου ενώ η «Cyber Monday» στις 2 Δεκεμβρίου.

 

Σύμφωνα με τα στατιστικά στοιχεία:

 

– Η αιχμή της αγοραστικής δραστηριότητας πραγματοποιείται τα μεσάνυχτα και 2-3 μ.μ.

 

– Κατά τη διάρκεια της Μαύρης Παρασκευής ένας Έλληνας αγοράζει 4 προϊόντα.

 

– Οι Έλληνες σχεδιάζουν να ξοδέψουν περίπου 242 ευρώ ανά άτομο σε διαδικτυακά και φυσικά καταστήματα.

 

Πώς προέκυψε ο όρος Black Friday

H Black Friday είναι συνήθως η τέταρτη Παρασκευή του Νοεμβρίου, αλλά πάντα ακολουθεί την ημέρα των Ευχαριστιών (28/11). Έτσι, φέτος θα «πέσει» στις 29 Νοεμβρίου 2019. Η «Μαύρη Παρασκευή» έγινε θεσμός στις ΗΠΑ στις αρχές της δεκαετίας του ’60, όταν τα λογιστικά φύλλα και οι αποδείξεις ήταν χειρόγραφα σημειωμένα με μελάνι. Τότε, οι ημέρες με αρνητικούς ισολογισμούς στις πωλήσεις σημειώνονταν με κόκκινο χρώμα, ενώ οι ημέρες με θετικό αποτύπωμα σημειώνονταν με μαύρο. Καθιερώθηκε λοιπόν η τελευταία Παρασκευή του Νοέμβρη ως η πρώτη ημέρα των πωλήσεων της Χριστουγεννιάτικης περιόδου, με σημαντικά αυξημένους τζίρους, εξ ου και η ονομασία Black Friday.

  1. ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
  2. LIFE STYLE