Πάτρα: «Φωνάζουν» ψιλικατζήδες και περιπτεράδες για το lockdown μετά τα μεσάνυχτα

Προβληματισμένοι είναι με το μέτρο του κλεισίματος των καταστημάτων τους οι ιδιοκτήτες περιπτέρων και μίνι μάρκετ.

Με το μίνι lockdown που έχει αποφασιστεί στην Αχαΐα για τα καταστήματα εστίασης για τον περιορισμό της διασποράς, η μπάλα παίρνει και τον δικό τους κλάδο, κάτι που δυσκολεύει ακόμα χειρότερα την κατάσταση για αυτούς.

Αρκετά από τα μίνι μάρκετ που βρίσκονται στο κέντρο της Πάτρας, αλλά και τα περίπτερα, στήριζαν ένα σημαντικό μέρος του τζίρου τους από τα μεσάνυχτα και μετά, μένοντας ανοικτά για να εξυπηρετήσουν τόσο τους ξενύχτηδες, αλλά και όσους μένουν σπίτι και θέλουν να αγοράσουν πράγματα που ενδεχομένως να τους λείπουν από το νοικοκυριό.

«Δεν καταλαβαίνω γιατί μας έκλεισαν εμάς» έλεγε ένας επαγγελματίας του κλάδου που διατηρεί τέτοιο κατάστημα στο κέντρο της πόλης.

«Στην Πάτρα, αν εξαιρέσεις ορισμένα μέρη που αποτελούν έτσι και αλλιώς στέκια των νέων, δεν γίνονται αυτοί οι συνωστισμοί και οι συγκεντρώσεις στις πλατείες που βλέπουμε στην Αττική. 

Ή τουλάχιστον δεν στηριζόμαστε εμείς σε αυτές για να κρατήσουμε τα μαγαζιά μας μετά τα μεσάνυχτα. Όσον αφορά τις μεταμεσονύκτιες ώρες στηριζόμαστε σε αρκετούς φοιτητές που είναι στο σπίτι τους και θέλουν να παραγγείλουν διάφορα από μπύρες και κρασιά έως τσιπς, σνακς και διάφορα.

Πλέον κατεβάζοντάς μας τα ρολά, αναγκάζεις και αυτούς να βγουν έξω από τα σπίτια τους και να πάνε, εφόσον τα μαγαζιά εστίασης είναι κλειστά, στα ελάχιστα μέρη που γίνονται συνωστισμοί και συγκεντρώσεις.

Αφήστε δε που με βάση τα όσα διαβάζουμε το μέτρο αυτό διευκολύνει τη μαύρη αγορά και τους πλανόδιους πωλητές, με αποτέλεσμα εμείς να χάνουμε χρήματα και αυτοί να κερδίζουν, χωρίς να πληρώνουν τίποτα και κανέναν».

Ζημιά μεγάλη εξαιτίας του μέτρου αυτού έχουν υποστεί και τα περίπτερα, ειδικότερα αυτά που βρίσκονται στο κέντρο της Πάτρας. Πέρα όμως από τη νύχτα και ο τζίρος τους καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας έχει υποστεί πτώση από το lockdown και μετά. Είναι βλέπετε και θέμα ψυχολογίας…

  1. ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
  2. LIFE STYLE