Η online παρουσία μιας επιχείρησης δεν είναι πλέον το ζητούμενο! Τώρα ζητούμενο είναι η παραγωγικότητα.

Γράφει ο Δημήτρης Χριστόπουλος

Είναι αλήθεια, η online παρουσία μιας επιχείρησης είναι κάτι πολύ σημαντικό. Είναι επίσης αλήθεια ότι έχουν περάσει 15-20 χρόνια από τότε που άρχισε γίνεται κάτι πολύ σημαντικό. Και είναι αλήθεια ότι εμείς εδώ στην Ελλάδα μείναμε πίσω σε αυτό το online thing. Αρκετά πίσω. Είναι αλήθεια ότι τα τελευταία 10 χρόνια, λίγα έχουν αλλάξει σχετικά με τη χρήση τεχνολογίας από επιχειρήσεις. Είναι αλήθεια ότι οι ελλείψεις σε τεχνολογία επηρεάζουν δραματικά την παραγωγικότητα των ελληνικών επιχειρήσεων. Ακόμα και μεγάλων επιχειρήσεων που ασχολούνται με την τεχνολογία ή που θα περίμενες να έχουν ότι καλύτερο κυκλοφορεί!
Και είμαστε εδώ που είμαστε! Εδώ λοιπόν που είμαστε, έχουμε επιλογές. Γιατί με την τεχνολογία δε χρειάζεται να ακολουθήσουμε τον ίδιο δρόμο που ακολούθησαν αυτοί που αντικειμενικά είναι πιο μπροστά από εμάς. Μπορούμε να "κόψουμε δρόμο"! Μπορούμε να πάρουμε τις πιο νέες τεχνολογίες, τις πιο νέες τεχνικές και πρακτικές και να τις χρησιμοποιήσουμε, αναπτύξουμε, εξελίξουμε κατ' όπως θέλουμε και μας βολεύει.
Σε πολλές περιπτώσεις θα βγούμε από αυτή τη διαδικασία έχοντας και πλεονέκτημα. Ο λόγος είναι ότι πολλές επιχειρήσεις είναι δεσμευμένες σε παλιές τεχνολογίες, που όμως παίζουν σημαντικό ρόλο στην επιχειρηματική δραστηριότητα. Ο εκσυγχρονισμός τους ή η αντικατάστασή τους έχει μεγάλο κόστος για την επιχείρηση. Κάποιος λοιπόν που ξεκινά τώρα μπορεί να υπερισχύσει τεχνολογικά έναντι μεγαλύτερων και πιο παλιών στην αγορά ανταγωνιστών. (Δεν υποστηρίζω ότι η τεχνολογία και μόνο φτάνει. Απλά, πολλές φορές, μπορεί να δώσει μεγάλα πλεονεκτήματα).
Στη Data City Services χρησιμοποιούμε την τελευταία λέξη της τεχνολογίας ώστε να προσφέρουμε στους πελάτες μας πρωτοποριακές λύσεις με σκοπό την ενίσχυση της επιχειρηματικής τους δραστηριότητας. Πρώτα "μαθαίνουμε" τη δουλειά των πελατών μας και μετά προτείνουμε λύσεις ή/και βελτιώσεις. Προσαρμόζουμε την τεχνολογία στις ανάγκες της επιχείρησής σας, σε αντίθεση με την προώθηση συγκεκριμένων προϊόντων ή συγκεκριμένου λογισμικού. Πάντα λαμβάνουμε υπ' όψιν την υπάρχουσα υποδομή των πελατών μας και οι λύσεις που προτείνουμε συνήθως είτε μπορούν να 'κουμπώσουν' στα υπάρχοντα συστήματα είτε μπορούν να λειτουργούν παράλληλα.
Στοχεύουμε σε 4 βασικούς άξονες

1. Αύξηση παραγωγικότητας
2. Μείωση του κόστους λειτουργίας
3. Αύξηση πωλήσεων και διαχείριση πελατών
4. Συλλογή και επεξεργασία δεδομένων

Κοινός παρονομαστής των παραπάνω; Η αύξηση των κερδών των πελατών μας, ο μοναδικός δείκτης επιτυχίας για εμάς. Μιλήστε μαζί μας για να μάθετε πώς η τεχνολογία μπορεί να αυξήσει τα κέρδη σας. Δεν κοστίζει τίποτα. Είναι δωρεάν!

Περισσότερα στο https://datacity.services




  1. ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
  2. LIFE STYLE